Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Herb Powiatowy Urząd Pracy   w Augustowie

Wtorek 21.11.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

eUrząd


epuap

 

 

 

Elektroniczny Urząd Podawczy - Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) - jest środkiem komunikacji elektronicznej, który  służy przekazywaniu informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformacyjnej.

Od stycznia 2012 roku udostępniamy usługę Elektronicznej Skrzynki Podawczej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.

Metody dostarczenia dokumentów elektronicznych do Powiatowego Urzędu Pracy w Augustowie:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP.

UWAGA! Aby można było złożyć wniosek, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - (konto jest bezpłatne).

 

2. Dostarczenie dokumentu w godzinach pracy urzędu (7:00 -15:00) do sekretariatu urzędu na następujących nośnikach danych:

    • dyskietka 1,44 MB,
    • pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
    • płyta CD-RW, DVD-RW.

 

Ponadto należy pamiętać, aby informatyczny nośnik danych, na którym doręcza się dokument elektroniczny umożliwiał zapis Urzędowego Poświadczenia Odbioru.


Wymagania dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym, lub podpisane przy użyciu profilu zaufanego w ePUAP.
  2. Nośnik, na którym dostarczono dokument elektroniczny musi być trwale oznakowany w sposób pozwalający na jego identyfikację.
  3. Dokument elektroniczny przekazany na nośniku jest przekazywany adresatowi wraz z nośnikiem.
  4. Akceptowane formaty dokumentów to: DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, XML, TXT, GIF, TIF (.TIFF), BMP, JPG, ODS, ODT, PDF, SVG, PNG
  5. Wielkość dokumentu wraz z załącznikami do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekraczać 5MB,
  6. Dokumenty lub nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  7. Treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
    • osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzą,
    • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu),
    • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Andrzej Jan Krzywicki
(2011-12-25)
Udostępnił:
Urszula Grzybowska
(2008-07-11 13:08:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Urszula Grzybowska
(2015-09-15 11:58:43)
 
 
ilość odwiedzin: 358660

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X