Tłumacz języka migowego - Zielona Linia

ZL

Od 1 sierpnia 2022 r. Zielona Linia uruchomiła nową usługę, kontakt w języku migowym. Jest ona skierowana do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) i chcą uzyskać informacje na temat rynku pracy lub załatwić sprawę w urzędzie pracy.

Są dwa sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:

1. Rozmowa z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet. Połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy.
2. Jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny będzie tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z właściwym konsultantem Zielonej Linii, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.

Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebne są:

- komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
- dostęp do Internetu,
- dostęp do aplikacji Microsoft Teams.

W celu nawiązania połączenia video z konsultantem, należy wejść na stronę: https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy  i kliknąć w grafikę „Połącz z konsultantem”.
Pod tym adresem dostępna jest również informacja nt. wymagań technicznych niezbędnych do realizacji połączenia.

Zielona Linia - informacja prasowa
 

Wytworzył:
Bartosz Wiszniewski
Udostępnił:
Grzybowska Urszula
(2021-03-09 11:25:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Bartosz Wiszniewski
(2024-05-23 10:25:20)